19. marraskuuta 2015

Haaste: Lukijoiden valinta vol 3

Hirvee härdelli. Mulla on pari viimeistä viikkoa ollut ihan kamalia hyvällä tavalla. On vain ollut niin kauhian paljon tekemistä, että just ja just muistaa ja kerkeää nukkua.. Mutta mä tykkään, kun on tekemistä sen puolesta on ollut kivaa, ei vaan muista kaikkea mitä täytyy muistaa tehdä. Kuten nyt nämä haastekynnet.

Viime viikon mun ja Marinan blogeissa oli kyselyt, joissa te saitte päättää miten me tullaan koristelemaan kynnet. Kysely oli ja meni enkä edes muistanut sen olemassa oloa ja päättymistä ennen kuin Marina eilen muistutti, että pitäis tehä kynnet.. :D Mun eka ajatus oli, että ei helv... Tänään töiden jälkeen suuntasin kylän ainaoaan askartelukauppaan, jossa mulle sanottiin, että viimeksi hän on nähnyt sellasta sateenkaarisellofaania 20 vuotta sitten mutta lähiaikoina se oli nähnyt sellaista jossain kuvastossa. Eipä se nyt auttanut mua, kun kynnet täytyi saada 4 tunnin sisällä blogiin. Enkä kyllä hoksannut kysyä, oisko sillä ollut ideaa samankaltaisesta tuotteesta. 


Hävettää ihan sika paljon laittaa nämä kynnet tänne. Teidän äänien jälkeen lasikynnet koristelutyylinä voitti yhdellä äänellä blobbicuren. Väreissä kulta vei voiton. Ois tieten voinut varmistaa lasikynsien toteutusmahdollisuuden ennen kuin sen äänestykseen olisi laittanut. Hyvä se on näin jälkeen päin märehtiä. :D 

Jotain samankaltaista efektiä yritin hakea, kun oikealla tavalla siispä nappasin Ginan Crushed pink -flakielakan, josta sitten dottarilla noukin noita hituloita. Metallisen kultainen pohja ei ollut mikään järkevä valinta näihin kynsiin eikä nuo kultaglitterkynnetkään sovi niin yhtään toisen kultalakan kanssa yhteen. 


Tästä tuli nyt kunnon mollauspostaus mutta aina ei voi onnistua. Nyt voin lähinnä syyttää ajanpuutetta ja omaa hölmöyttä :D Mutta näillä mennään, käykää kurkkaas miten Marina on selvinnyt tästä haasteesta. Mulle tämä tuottti huomattavia vaikeuksia. Toivottavasti seuraavat haastekynnet on vähän armollisemmat :)

12 kommenttia :

  1. Tämä haaste oli kyllä hieman hankala kun ei ollut oikeita välineitä :D Mä tykkään näistä silti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä seuraavalla kerralla ollaan taas vähän viisaampia ja osataan ennakoida tilanne vähän paremmin :D
      Kiva kuulla, että näissä jotain kivaa on :)

      Poista
  2. Noi läpinäkyvät flakiet ei oo mun mieleen, mutta kokonaisuus on hyvin sesonkiin sopiva. Kauempaa katottuna nää on oikein juhlavat, ja menis just hyvin vaikka pikkujouluissa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kullan päällä ne ei kyllä sovi munkaan mielestä. :)
      Pikkujouluissa kukaan ei huomaisi näiden kammottavuutta :D

      Poista
  3. Tätä mä pelkäsinkin! Eli tätä hemmetin sellofaania ei sit saa mistään. Mulle kävi tää vähän sama juttu, kun lähdin soitellen sotaan ja tein lasikynnet mylar glitterillä. Mun mielestä nää sun kynnet on kyllä sata kertaa onnistuneemmat kuin mun fiaskot. Toi kulta on mainio yhdistettynä tähän "lasiin". Omat kynteni näytti nimittäin enemmän kimaltelevalta hyytelöltä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas tykkäsin niistä sun versioista paaaljon enemmän :) Flakiet vain katoaa tuonne kullan sekaan.
      Täytyy varmaan ebaystä tilata oikeaa tavaraa ja kokeilla paremmalla onnella joskus myöhemmin :)

      Poista
  4. Vaikka haaste ei toteutunutkaan toivotusti, on nää silti ihan järkyttävän upeaa katseltavaa! Ai että tuota kultaisen kirjoa, kyllä tällaiset kelpaisi ♥

    VastaaPoista