13. elokuuta 2015

Gina Tricot - Have a mint, Candy mint and Pistage dream

Mua naurattaa tämän kertaiset swatchit tai lähinnä kynsien kasvu jokaisessa kuvassa. Alimmaisissa on tämän päiväinen tilanne ja tuntuu, että ne on kyllä vähän liian pitkät meikäläisen makuun - ainakin yksivärisinä. Viila taitaa vinkua piakkoin. Nämä kaikki swatchatut lakat on vanhoja ja vain keskimmäistä candy mintiä näyttää olevan verkkokaupassa ainakin myynnissä.

Have a mint - pastellinen minttu cremelakka. Kynsille täytyi lakata kolme kerrosta, jotta peittävyys oli riittävä pitkille kynsille.


125 Candy mint  - vaaleansininen cremelakka. Pitkien kynsien peittävyyteen tarvitsi kolme kerrosta. 


114 Pistage dream - nimensä mukaisesti pistaasin vihreä shimmerlakka. Vihreä shimmer näkyy kynnellä hentona kimalluksena. Kynsillä kaksi kerrosta, ehkä olisi tarvinut ohuen kolmannen kerroksen mutta jatkoin kynsien laittamista niin pienet kaljuläiskät eivät haitanneet minua.


Viikonlopun aikana mun Gina lakkakokoelma kasvoi hurjalla viidella lakalla + uudella vaaleanpunapohjaisella aluslakalla. Vielä en ole aluslakkaa testannut mutta toivon kovasti etteivät ole muuttaneet sitä. Ja jos ovat nii positiivisesti. Swatchpostauksia voi olla tässä kuussa tiedossa useampia, näiden uusien ostoksien ansiosta. :)

Löytyykö sulta joku näistä kolmesta lakasta?  

11 kommenttia :

  1. Multa löytyy kans tuo Pistage Dream, ja tykkään kovasti! Yks mun käytetyimpiä vihreitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä jännän sävyinen vihreä :) Tykkään myös itse siitä!

      Poista
  2. Candy Mint löytyy ja se on upea :). Mä en löytänyt tuota uutta aluslakkaa Ginan liikkeestä. Olisin ostanut testiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle Candy mint on vain vaaleansininen muiden lakkojen joukossa :D Ei mikään spesiaali :)
      Nytpäs jo tiedätkin mikset löytänyt aluslakkaa.. asia varmaankin hoidossa ;)

      Poista
  3. Mulla on noi kaks ekaa <3 on kyllä ihanan sävysiä

    VastaaPoista
  4. Have A Mint ooh miten ihana! Mun on pakko saada se <3

    VastaaPoista
  5. Oijoi tuo Pistage Dream! Aivan ihana sävy ♥

    VastaaPoista