1. syyskuuta 2014

Elokuun kynnet

Elokuu oli mulla jotenkin tosi laiska kuukausi. Tuntui, etten jaksa tehdä mitään. Päivät vaan kului ja kului, mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kynsiäkään en ole tehnyt viime kuussa monia. Inspiraatiokin taitaa olla hukassa. Onkohan nämä ajatukset sitä kuuluisaa syysmasennusta? Vai kynsimasennusta? Taitaa olla kumpaakin.

Elokuussa julkaisin muutamat Ginan lakkojen swatchpostaukset, jotka on saanut kivasti positiivistä kommenttia :) Kerroin teille myös mun kynsikuvien kuvauksesta. Tietysti osallistuin myös kysy mieheltä kynsikysymyksiä "haasteeseen".



Elokuun kynsistä kaikki on mun lemppareita. Negative-nudet on ne oudoimmat ja vähän pitää nyrpistää nokkaa outoudelle vaikka parhaani teinkin. Muuten kaikista tykkään! Mistä kynsistä te tykkäätte eniten?

14 kommenttia :

  1. Riikinkukot ja vetoketjut mun lempparit

    VastaaPoista
  2. Oi, multa oli näköjää ihan jäänyt kommentoimatta nuo riikinkukkokynnet, mutta siis ne on mun lempparit ja aivan superkauniit :) Olin vastannut vain silloin siihen kyselyyn ja unohtanut kommentoida.. Hups :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) kiva kun nyt sitten kommentoit niitä :)♡

      Poista
  3. Mun lempparit oli ehdottomasti BB kynnet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harvinaiset teemakynnet :) vähän erikoisempaa :p

      Poista
  4. 1, 4, 8 ja 9 on mun lempparit... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo kaikki on kivoja vaikka itse sanonkin :)

      Poista
  5. Ehdottomasti lempparit on riikinkukot ja ekat syyskynnet ! :)

    VastaaPoista
  6. Näistä tykkäsin kaikista, mutta suosikeiksi nousi 1, 2, 4, 5 ja 6 :)

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Nudet on kyllä ehdottomasti oudoimmat kynnet mitkä oon (joutunut) tekeen :)

      Poista