11. kesäkuuta 2014

Pinkki kukka

Googlailin eilen illalla muistaakseni jotain Gina Tricotin lakkojen nimiä. Pikkuhiljaa eksyin ja löysin itseni Sonnela -blogista. Postaus missä olin, on julkaistu heinäkuussa 2012. Löysin sieltä todella sievät pinkit kynnet, joissa oli kiva kukkakuvio. Samainen kukkakuvio(tekniikka) taitaa löytyä kyseisen blogin banneristakin. Apinointinappula päässä painui ON-asentoon, joten tässä teille mun versio näistä kynsistä.


Pensseli mulla ei ole koskaan pysynyt kädessä, mutta sain kuitenkin vedeltyä kynsille jonkinlaisia viivoja. Nimettömän kukka ei aivan onnistunut yhtä hyvin kuin peukalon mutta tyydyin siihen. Oon laiska alottamaan alusta yhden kynnen. Kuviinkin kerkesin teloa painaumia, kun oikean kuvausasennon löytäminen oli hankalaa. Aina ei voi voittaa.


Näihin kynsiin pääsi pohjalle jälleen yksi testaamaton lakka: Essencen 174 Purple Sugar. Kynsillä sitä on vain yksi kerros! Sonnen tavoin muihin kuin aksenttikynsiin sudin Flormarin U20. Kukkien pinkki väri on peräisin Opin Kiss Me I'm Brazilian, reunat Gina Tricotin Black ja keskusta Essencen 01 it's purplicious. Mun mielstä näistä tuli aivan ihanan väriset :) Ehkä kukkasia tullaan näkemän lisää, sillä haluan harjoitella siveltimen käyttöä ja nämä oli kiva toteuttaa.


Onnistuiko mun apinointi?

13 kommenttia :

  1. Apinointi onnistui. Sulla on myös onnistuneemmat kynnet ku Sonnella silloin... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui! Eikai nyt sentään :) Sonnen on kyllä kivat, kun se kukka on koko kynnen kokoinen :)

      Poista
  2. Ihanat. :) Tosi hyvin on nuo kynnet onnistuneet. Nätit on kukatkin. :)

    VastaaPoista
  3. Onnistuneet on!! Ja ihana karkkiväri tuossa Essencessä... Musta tuo kukkanen sopisi kyllä vaikka joka kynnelle. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä ihanan värinen. En uskonut heti, että tosiaan ostin tuon värisen lakan mutta onneksi se on nyt mun kätösissä :)

      Poista