23. toukokuuta 2014

Keep calm and go to the beach!



Otsikko kannustaa teitä lähtemään rannalla nauttimaan tuosta möllykästä taivaalla, mutta kertoo se myös kynsistä jotka mulla tällä hetkellä kynsilläkin :) Kyseessä on siis ihana Essence Beach cruisers kokoelman turkoosi hiekkalakka. Laitoinki instagramiin kuvan eilen näistä kynsistä ja kehuin kuin oon löytänyt mun värisen kesälakan. Tämä on täydellinen!

Kynsillä mulla on lakkaa kaksikerrosta ja riitti täydelliseen peittävyyteen. Hiekkamaisuus on just mulle sopiva. Ei liian röpöläinen, että jäisi kiinni hiuksiin ym. Ehkä glitterien puuttuminen on syy tähän ;D Heh.. Pieni kellertävä shimmer on kivan näköinen auringossa ja sopii tähän lakkaan. Mä en voi muutakuin kehua, kehua ja vähän vielä kehua tätä. Tuli varmasti selväksi teillekin tää juttu. Hommatkaa tää lakka, jos turkoosi on yhtään teidän väri! Eli tilaus menemään eka, sitten vasta rantsulle. ;)
Onnistuinko lyhyessä kehupuheessani?

13 kommenttia :

  1. Onpa ihanan näkönen... Väri niin nam! Itellä on just varpaitten kynsissä Rimmelin violettia hiekkalakkaa ja sormien kynsissä Rimmelin keltaista hiekkalakkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäsiköhän itekin vaihtaa varpaille hiekkalakkaa :)

      Poista
    2. Laita! Kivat varpaissa...

      Poista
  2. Mää tilasin tän ja sen punaisen <3 Ihania molemmat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, se punanenkin oli jo mun ostoskorissa, mutta jätin kuitenkin tilaamatta kun mulla on Dependiltä yksi punainen jo :)

      Poista
  3. Oooih mikä lakka! Ihana! ♡

    VastaaPoista