1. maaliskuuta 2014

Rusehtavat palleroiset

Taas uusi kuukausi ja uudet kujeet! Huhhuh, mikä vauhti kalenterivuodella. Kynsirintamalla on nyt tosi masentavaa. En oo edes yrittänyt kaivaa lakkapulloja esille ja yrittää keksiä kivoja maneja. Se olisi nimittäin aivan turhaan. Mutta odotellaan, kyllä se tästä :)

Nämä kynnet on muutaman päivän takaiset ja täytyy myöntää, että nämä lakkaukset löytyi vain tästä yhdestä kädestä. Toiseen käteen yritin käyttää leopadifoliota, mutta kuvio oli liian isoa. Nämä palleroiset halusin kuitenkin ikuistaa kuvien muodossa. Idea näihin on lähtöisin Sonnelasta. Pitää ehdottomasti kokeilla myös vähän kirkkaammilla väreillä tätä mania. Mukavaa dotting-harjoittelua :)




Eilen hain postista mun lightboxin! Jes. Nyt saan (ehkä) heittää mun pahvilaatikkokötöstykset pois. Pitää vain keksi jokin alusta/koroke sinne boxin sisään, jonka päällä olisi hyvä kuvata lakkapullot. Mitä te käytätte korokkeena? Vai käytättekö ollenkaan? Sekä tietenkin pitää katsoa parhaimmat paikat ja asetukset kuvaukselle. Mulla on nyt vain yksi kirkasvalolamppu (6400K) ja tutkailen kuvauksen ohella sitä, tarvitsenko ainakin yhden lisää. Toivottavasti en.

12 kommenttia :

  1. mulla on boxi lattialla mutta A on luvannu rakentaa mulle pikku studion ni saas nähä missä boxi sitte on :) mä en oo muuten tehnykkää tollasia palleroita lainkaan. Ite koitan kanssa keksiä jotain mitä kynsiini laitan näin tautisena ja vielä reissun päällä...

    muuten sun kuva ei näy tossa listassa lainkaan???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin se väliaikaisesti on kynsipöydällä, mutta vie melkoisen tilan ja lamppuksin on siihen nähden huonossa paikassa. Joku kuvausnurkka olisi mahtava :)

      Tarkoitatko bloggerin lukulistaa? Mulla on näiden omien kuvien rss-syötteiden kanssa ollut ongelmaa toisen sivuston kanssa, mutta en osaa korjata asiaa. Onko kuvat kuitenkin ennen näkynyt?

      Poista
    2. Juu sitä just, muitten kuvat näkyy kyllä. Blogissa kuvat näkyy ja kyllä siinä listassa joskus ne näky. On vaan pitäny aina siitä sanoo, mut jostain syystä se on unohtunu :)

      Poista
    3. Hyvä kun hihkasit asiasta :) Mikähän siinä on.. APUVA! :D

      Poista
  2. Kivat kynnet :)
    Mä en itse käytä mitään siellä lakkapullojen alla (vaikka ehkä pitäisi). Laitan vaan se boxin tasaiselle alustalle ja kuvailen siinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)
      Mun mielestä niitä on vähän hankala kuvata, kun boxin reunat on aika korkeat. Haluan kuvat kuitenkin suoraan edestäpäin. :)

      Poista
    2. Mä oon aina ite siellä boxissa tyyliin kanssa sisällä, niin ei paljon haittaa reunat :'D

      Poista
    3. Mä testasin tuota tyyliä kans. Se on hyvä :D

      Poista
  3. Kivat kynnet. :)

    Mä en oo vielä saanu ees aikaseks rakentaa ite minkäänlaista lightboksia.. :D Tosin hyödytön taitais olla tällä hetkellä, kun kuukauden päästä taitaa muutto olla eessä. Joten ehkä vaan sitten rakentelen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta :) No eihän sitä sitten kannata alkaa enään virittelemään vanhaan asuntoon, kun kuitenkin joutuu purkamaan :) Paitsi tuollainen teltta, minkä ostin on kätevä kun se saa pikkupussukkaan talteen :)

      Poista
  4. Ihanat kynnet taas :) Mullakin meni ihan ohi tää sun postaus ku ei sitä kuvaa näkyny ollenkaan.
    Mistä muuten ostit sen kirkasvalolampun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Voi eiiii. Nyt on hirveä hätä, että miten saan kuvat näkyviin lukulistalle :o

      Löysin niitä lamppuja Kärkkäiseltä lopulta, kun muut putiikit oli käyty läpi.

      Poista