16. joulukuuta 2013

Lakkaushaaste: Mustavalkoinen

Eilen julkaistiin uusi lakkaushaasteen aihe fb-ryhmässä ja tällä kertaa se oli mustavalkoinen.
Mulla oli heti kaksi vaihtoehtoa: joko leimaaminen tai siirtokuvat. Valitsin siirtokuvat.
Sitten pähkäilin haluanko valkoisen vai mustan pohjan. Valitsin mustan. 
Tämän värivalinnan ansiosta kynsistä tuli tosi abstraktit vai
 mikäköhän se hieno sana olisi kuvamaan näitä kynsiä. :D


Lakkana toimi mun ainoa musta lakka Liquid Leather. Täytyy pikkuhiljaa alkaa metsästämään toista yhtä hyvää mustaa lakkaa. Sitä kuitenkin tarvii useasti ja tämä hupeni melkoisesti mun vesimarmorointi yrityksen jälkeen :') Valkoiset siirtokuvat oon ostanut Adeninalta.

Tykkään näistä kynsistä ihan hirveästi. Tuun viihtymään useamman päivän näillä varmasti :)
Tykkäättekö te enemmän tälläisistä yksinkertaisista vai
 näkyykö kynsillä enemmän pröystäileviä lakkauksia? :)

15 kommenttia :

  1. Just eilen näitä samoja siirtokuvia kynsille laittaessani mietin, että nämä sopisivat varmaan hyvin mustan lakan päälle. Ja niinhän nämä näyttää sopivankin! Mulla siis samanlaiset kynnet tällä hetkellä, mutta vain erivärisellä pohjalla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska sattuma! :D Jäänpäs odottelemaan postausta sinun versiosta näistä siirtokuvista. :)

      Poista
  2. Nämä ovat kauniit!
    Minulla on hyvän mustan metsästys käynnissä, tämä näyttää aika vahvalta ehdokkaalta :D
    Itse tykkään pitää kynsilläni enemmän yksinkertaisia lakkauksia. Liika koristelu on minulle liikaa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Yksinkertaisiin lakkauksiin itsekin päädyn. Mun mielikuvitus ei riitä sellaisiin hienoihin _tosi_ koristelluihin kynsiin vaikka haluaisin.
      Tämä on kyllä oikein toimiva kaveri, parilla kerroksella peittää. Taisi silloin aikoinaan olla se THE musta, kun tämän ostin.

      Poista
  3. Tosi nätit :) Itellä vaihtelee vähän mielialan mukaan teenkö yksinkertaiset vai vähän pröystäilevät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Kiva, kun kommentoit!
      Mieliala vaikuttaa useasti siihen mitä kynsillä tulee näkymään. Nytkun ajattelen, niin taitaa olla jonkinmoinen stressi päällänsä ja musta valikoitui synkkyytensä takia kynsille. Ken tietää :)

      Poista
  4. Nää on kyllä nätit ja yksinkertaset. :) Ja täälläkin mennään paljolti mielialan mukaan. Mutta musta on värinä sellanen, että vaikka esim. vaatteissa siitä tykkään, niin kynsillä välttelen sitä. Siis kokokynnen alueella, muuten toki voin käyttää, mutta vierastan mustaa jostain syystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :)
      Mä tykkään taas välillä käyttää mustaa ihan vaihtelunvuoksi :) Onhan se tylsä väri yksistään, eli aina jotain sen kanssa täytyy mielellään olla. Myös vaatteissa :)

      Poista
  5. todella kauniit kynnet, vautsi! :)

    VastaaPoista
  6. Mulla on muutamakin musta lakka ja Liquid Leather ei oo laheskaan paras, kaytan sita kylla useasti jotta saisin sen kulutettua pois. :D Mutta kauniit on kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää. :) Onko antaa neuvoa mikä olisi hyvä? Vaikka loppujenlopuksi taidan tyytyä marketeista löytyviin (GinaTricot ja Seppälä) :)

      Poista
    2. Jos loydat vaikka jostain tarjouksesta, niin Essien Licorice tai Orlyn Liquid Vinyl. :)

      Poista