15. syyskuuta 2016

Leimasinmarmorointi

Smooshy nails. Oon ihastunut tähän helppoon koristelutapaan, jolla saa uniikit koristelut. Oon tehnyt tällä tyylillä ainakin kahdet kynnet ja tykännyt molemmista. Tällä kertaa värimaailmaksi valitsin mun suosikkivärejä: sinistä, turkoosia, petroolia ja minttua. 


Pieces - Cabbage, Kiko 348 light blue ja 346 olive drab sekä Gina Tricot 245 Petrol green. Pohjalla kerros Essien Turquoise and caicos.


Tykkäsin näistä kynsistä ihan pöhölönä. Onkohan leimasinmarmorointi viemässä liukuvärjäyksen ykkössijalta? Mulla on vaikka mitä väriyhdistelmiä mielessä, joita pitää ehdottomasti kokeilla. Netissäkin oon nähnyt ties kuinka monta ihanaa koristelua, mitkä on tehty tällä tyylillä.

Onko tämä "smooshy" nyt yksi tämän hetken koristelutrendeistä? 

27 kommenttia :

  1. Wou, miten hienot! Mistä tuo leima on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Voi hitto, kun en oo pistänyt sitä mihinkään ylös enkä nyt ole ollut pitkään aikaan kotona, että olisin voinut tsekata sen. :s

      Poista
  2. Kyllähän näitä näkyy melko paljon, joten eiköhän tämä voidan trendiksi laskea. Nääki on kuitenkin niin ihanat, että lissää vaan tämmösiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljoudesta päätellen ajattelin näiden olevan jonkinlainen trendi juurikin :)

      Poista
  3. Mukavan eläväinen pinta ja hyvät värit. Tekis mieli kokeilla tälläisiä, joskus olen elmukelmulla näitä tehnyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elmukelmu oli mun mielestä tosi hankala käyttää. Sillä sain aikaisemman suttuisemman lopputuloksen, leimasimella tulee jotenkin smoothimpi lopputulos :)

      Poista
  4. Mä oon ihastellut muiden leimasinmarmorointeja, mutten ole sitä vielä itse kokeillut! Nää on todella upeat ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun täytyy ehdottomasti kokeilla koska nämä ei oo ollenkaan vaikea toteuttaa - ainakaan mun mielestä! :D Kiitos Sara :*

      Poista
  5. Kauniit! Mä en oo vieläkään uskaltautunut kokeilemaan leimasinmarmorointia. Pelkään etten saa niin kaunista jälkeä aikaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anni! Älä pelkää kokeilla, tuskin voit epäonnistua. Sä onnistut kaikenlaisissa marmoroinneissa niin etköhän kyllä tälläisissäkin. :)

      Poista
  6. Oi että, nää on niin upeat!! <3

    VastaaPoista
  7. Ihanimmat kynnet pitkään aikaan! Tuo pohja on tosi nätti ja kuvio sopii siihen hyvin. Leimasinmarmorointi on kyllä selkeästi nyt trendi :)

    VastaaPoista
  8. Mulle tämä koristelutekniikka on tyystin vieras, mutta todella kaunista jälkeä oot sen kanssa saanut aikaiseksi. Upea kynnet kokonaisuudessaan!

    VastaaPoista
  9. Ihanat, värit on mieleiset ja kuviot sopii just eikä melkein!

    VastaaPoista
  10. Nämä on ihanat! Mäkin oon innostunut leimasinmarmoroinnista, se on niin helppoa ja hauskaa kun saa vain sotkea menemään :D

    VastaaPoista
  11. Miten kauniit kynnet! :o

    VastaaPoista
  12. On kai tuo ollut jo jonkin aikaa tekniikkana mukana trendeissä, tosin aina siellä taustalla. Itse ainakin tykkään ks tyylistä ja sitä mieluummin teen kuin vesimarmorointia :D
    Ihana väriyhdistelmä!

    VastaaPoista
  13. Ooo, ihanat värit! Leimat sopii kuin nenä päähän. ☺

    VastaaPoista
  14. Mmmmm oi että! Sä sait niin hienot kuviot aikaan <3 Upea lakkaus <3

    VastaaPoista