12. tammikuuta 2016

Migreenidecal

Leimadecalien tekeminen on mulle yksi murheen kryyni. En oo vielä kertaakaan onnistunut niin hyvin, että olisin tyytyväinen tekemiseeni. Parempaan päin oon menossa. Eli, jos teen vielä muutaman kymmenen kertaa näitä niin ehkä opin joka kerralla vähän enemmän ja joskus osaan hyvin niiden tekemisen. Toivon niin ainakin!

Vaikka multa löytyy übermatto niin tein tällä kertaa nämä decalit suoraan leimasimelle. BP-L003 laatassa on kiva siksakkikuvio, josta mulle tuli mieleen migreenissä tuleva sahalaitakuvio. Leimasin turkoosilla Born Pretty #18 leimauslakalla. 


Piecesin Agate green oli kaikista lähinnä leimauslakan värimaailmaa, joten se valikoitui aksenttikynsien seuraksi. Vieläkin oon sitä mieltä, että on tuo vaan nätti sävy :) Harmaa pohja siksakkien alla on Flormarin WL03


Pitäkää mulle peukkuja, että opin joskus decalien tekemisen ja käytön niin, että se on aivan iisibiisi homma. Joudutte näkemään varmasti monet harjoituskynnet ennen kuin sanon, että NYT, nyt osaan tehdä nämä. Ehkä kuitenkin siinä vaiheessa leimadecalien aika on jo ohi.. :)

14 kommenttia :

  1. Hienot kynnet. :) Hyvin on decalit onnistuneet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mari :) Pikkuhiljaa kehitytään :)

      Poista
  2. No hyvin ainakain nämä on onnistuneet, aivan älyttömän nätit kynnet ^.^
    Etkä ole muuten ainut, jolle leimadecalsit tuottaa harmaita hiuksia ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oikeasti arvostan niitä, jotka saavat decalit kynsille suoraan ja sulattamatta niitä :D
      Minä kiitän :)

      Poista
  3. Leimadecalien teko on niin rasittavaa puuhaa, mut silti teen niitä jatkuvasti :D Toivon myös, että oppisin sen joskus. Sun decaleista en kyllä löydä valitettavaa, hyvältä näyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiva etten oo ainoa joka ajattelee noin! :D
      Kiitos Anni!

      Poista
  4. Nyt kun muuten sanoit, niin noista tulee mieleen migreenin sahalaita. :D Jos edes alan miettimään sitä saan huonon olon itselleni! Kynnet on kuitenkin mielestäni todella mageet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon onneksi välttynyt migreeniltä enkä tiedä oikeasti niistä kuvioista mitään. Sanotaan vaan aina sahalaidan tulevan näkökenttään :)
      Kiitos :)

      Poista
  5. Ihanan pehmeä vihreän sävy ja nythän noi deksut ovat onnistuneet ainakin ihan tosi hyvin!

    VastaaPoista
  6. Upeat <3 Mä oon muistaakseni joskus tehnyt leimadecalit tolla samalla kuviolla, mutta sun on kyllä tuplasti hienommat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pitääköhän mun mennä etsimään sun tekemät kynnet jostain.. ;)

      Poista
  7. Tosi onnistuneet ja ihanat värit :)

    VastaaPoista