2. marraskuuta 2015

Lokakuun kynnet ja arvonnan voittaja

Lämpöistä marraskuun toista päivää! Pimeys valitsee päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ei siinä mitään, sillä tykkään pimeydestä. Ei tarvi muun muassa kestää liiallisesta kirkkaudesta johtuvaa pääsärkyä, jolloin sisälläkin pidän aurinkolaseja päässä. Tämä on nopeampi apua kivun helpottamiseksi kuin ottaa särkylääkettä. 

Lokakuussa tuli paljon käytettyä erilaisia kynsivinyyleitä. Värit keskittyi sini-vihreään ja pinkkiin. Ei mitenkään monipuolisesti siis. Milloinhan ne tummanpuhuvat lakat pääsee kynsille.. Mun tapauksessa tuskin pitkään aikaa :D



Tämän kertaisiksi suosikeikseni valitsen mattaneuleen sekä nuo turkoosit leimatut kukat. Eipä nuo ranukynnetkään hassummat olleet :) Mitkä on teidän kuukauden suosikit näistä?

Edellisellä viikolla ollut arvonta on päättynyt ja oon ottanut sähköpostitse yhteyttä H -nimimerkillä kommentoineelle. Osallistujista ei ollut kuin ihan pari kokeillut ja kuullut Piecesin kosmetiikasta eli sitä ei ilmeisesti kovin monessakaan samaisen merkin asusteita myyvissä liikkeissä ole myynnissä. :o Kiva, että niin moni oli kuitenkin innokkaasti haluamaan kokeilla merkin lakkoja :) Ehkä saatan järjestää toisenkin arvonnan merkin kynsituotteilla, jotta useampi pääsisi testaamaann niitä, sillä hinta-laatu on niissä mun mielestä ihan kohdillaan :)

17 kommenttia :

  1. Hienoja kynsiä oot taas tehnyt ihanilla lakoilla. Mun lemppareita on Vadelma-persikkasorbetti, Leimatut kukat, Kuutiot ja Mattaneule.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Kuutiot oli kans aika kivat, eiköhän ne mulla pääse tuon suosikkilistan jatkoksi :)

      Poista
  2. 1, 5, 6, 7 ja 8 mun suosikit tällä kertaa. Mattaneule on kyllä ylivoimaisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Mun tekis mieli tehdä tuo mattaneule erivärisenä tässä joku päivä :p

      Poista
  3. Toinen toistaan kauniimpia kynsiä <3 Ehkä ranskikset on mun suosikit, koska niitä näkee harvemmin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 ranskikset oli kyllä kivat tehdä myös itselle pitkästä aikaa. Tilasinkin uusia manitarroja, jotta pääsen kokeilemaan pian uudemman kerran.

      Poista
  4. Kaikki kynnet on upeita, mutta suosikiksi nousee pieces ja mattaneule. :)

    VastaaPoista
  5. Vaikea valita, kaikki ovat oikein hienoja! Ehkä mattaneule tai terävät kolmiot. Nuo kuutiot ovat myös hienot!

    VastaaPoista
  6. Vaikea valita lempparia näistä kun on niin ihania lakkauksia, mutta ehkä 8. jotenkin tykästyttää eniten tällä hetkellä tuo on niin mielyttävän värinen tuo leimauslakka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 8 kynnet on kyllä yhdet kaunrimmista kynsistä pitkään aikaan mitä oon tehnyt :)

      Poista
  7. Liian monet ihanat kynnet, mutta eniten pidän 1,3,5 ja 8. :) <3

    VastaaPoista
  8. Kukkaranskikset miellyttää eniten mun silmää näistä, vaikka ekatkin kynnet on kyllä aika ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ranukynsistä oon myös aika mielissäni, että onnistuivat hyvin. Niillä kun on niin herkkä pieleenmenemis mahdollisuus :s :)

      Poista
  9. Ranskis ja teippikynnet on mun lempparit!

    VastaaPoista