10. toukokuuta 2015

Peppermintyä piilonakuilulla

Voitin helmikuussa Bangerheadille lahjakortin, jolla tilasin mm. kaksi Ciaten lakkaa. Toinen lakoista oli ihanan sininen Pool Party, jota käytin näissä kynsissä. Tällä kertaa otin toisen tilaamistani lakoista testiin, nimittäin Peppermintyn. Alku näytti kamalalle ensimmäisen kerroksen jälkeen. Olin jo laittamassa täysin vapaaehtoisesti lakan kiertoon. Sudin kuitenkin toisen ja kolmannen kerroksen, jolloin peittävyys oli ihan ok. Onhan se nätin näköinen ja mulle sopiva sävy :)


Taisin nähdä edellisenä päivänä kuvia nakuleimailuista, kun nämä tein. Ja siitä kuvasta idea taisikin jäädä mun päähän. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tätä tyyliä kokeilin. Kumpaakin käteen laitoin nimettömiin jotain kimaltelevaa ranskislakkaakin, mutta kuvauskäden leiman epäonnistuttua en kerennyt alkaa kuivattelemaan lisälakkakerroksia. Leiman alla on pelkkä aluslakka.


Jottei muut kynnet olisi ollut aivan köyhän näköisiä kiekuraleiman (BPS:n laatasta BP-17) rinnalla, laitoin keskisormiin muutaman kirkkaan strassin koristeellisuutta antamaan. Kaiken kaikkiaan näistä kyllä tuli ihan kivat, joskin mielestäni vähän jopa juhlalliset kynnet :) Saatanpa toistekin leimailla nakukynnelle!

Mitä te tykkäätte nakukynnelle leimaamisesta?

26 kommenttia :

  1. Kauniit kynnet! :)
    Mä kokeilin tuota leimausta kerran kaikille kynsille ja lopputulos näytti kivalta. Mulla oli silloin kyllä niin värjäytyneet kynnet, että jotain ranskislakkaakin kynsille sudin, jotta sain niistä kivan näköiset. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)
      Pitäisköhän itsekin joskua rohjeta kokeileen kaikille kynsille tuollaista leimaa.. Parikin tarvitsi rohkeutta :D ja ranskis lakka on kyllä hyvä apu näitä ajatellen :)

      Poista
  2. Nätiltä näyttää kun sulla on niin siistit kynnet :) Mulla värjääntyy kynnet niin herkästi, että en vois kuvitellakaan kokeilevani nakuleimausta kuin ihan lyhyelle kynnelle kun ne eivät vielä ole niin keltaiset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Nyt ei ole pitkään aikaan osunut kohdalle kynttä värjääviä lakkoja. Onneksi :)
      Ja ranskislakkahan vois auttaa ainakin vähäsen jos on keltaiset kynnet. :)

      Poista
  3. Tosi kivan nnäköiset! tuo nakuleimailu on kyllä kiva idea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Fiiia :) Nakuleimailu mun mielestä on mielipiteitä jakava. Mä oon itsekin kahden vaiheilla, tykkäänkö vai en :)

      Poista
  4. Kyllä on nättiä, tykkään:)

    VastaaPoista
  5. Ihan mielettömän ihanat kynnet!! Nakuleimakin näyttää ihan mahtavalta.

    VastaaPoista
  6. Tosi kaunis lakkaus! Ciatesa ei mulla ole koskaan ollutkaan, joten mielenkiintoinen postaus siinäkin mielessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoin sulle sähköpostia! :)

      Poista
    2. Mulle Ciatet antaa sellaisen kuvan, että ne on aika ohuita että tarvitsee useamman kerroksen peittävyyteen. Ei nyt heti ainakaan noussut suosikkimerkiksi.

      Ja sposti asia hoidossa :)

      Poista
  7. Todella kauniit, tykkään. :)

    VastaaPoista
  8. Aivan älyttömän nätit kynnet ♡

    VastaaPoista
  9. Jösses miten kaunis lakkaus! Ihan silmät kostuu katsellessa <3

    VastaaPoista