21. toukokuuta 2015

Kopiokynnet

Miracle's Nails blogin 2-v arvonnassa oli mahdollista saada lisäarpoja kopioimmalla kynnet, jotka omasta mielestä on hienoimmat Miraclen tekemät kynnet. Jossen aivan väärin muista niin onkohan kyseiset kynnet olleet joskus blogin bannerikuvassakin? Ne on kuitenkin jäänyt mulla mieleen, joten päätin kopioda ne.


Pohjalle lakkasin Ginan Whiteä kerroksen, jonka päälle ranskistarrojen avulla tein rajan halfmoon rajan. Pinkkinä on Gina Tricotin Shim. ceriseä yksi kerros. Mustat osiot piirsin ohuella siveltimellä ja dottarilla Ginan Blackilla. Pitsiosuudesta tuli ennemmin harakan varpaat, kun vertaa alkuperäisiin hienouksiin jossa pilkut oli ihan vierivieressä :)


Oli todella mukavaa saada luvan kanssa kopioida hienoimmat kynnet. :) Vaikka pidän ideoiden lainaamista välillä ihan suotavanakin kunhan muistetaan antaa respectiä idean alkulähteelle mainitsemalla se kynsien yhteydessä.

Ootteko te kopioineet toisten ideoita itselle?

23 kommenttia :

  1. Nää on kyllä hienot:) Alkuperäiset löytyy Lucy's Stashista http://www.lucysstash.com/2012/11/elegant-hot-pink-half-moon-manicure.html
    Kyllä mä kopioin muiden tekeleitä ihan suoraankin ja vaikka välillä on vaikea sanoa, kuka on idean äiti niin jonnekin ne täytyy aina linkittää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Jahas, näin ne ideat kulkeutuu eteenpäin. Kiitos sulle linkkauksesta. :)

      Poista
  2. Nätit sunkin apinoinnit :D
    Muutamaan otteeseen on kopioitu, ja mainittu lähde tottakai :) Pitäis useemminkin, varsinkin jos on helppo tekniikka siinä mistä ottaa mallia niin tulee helposti onnistuttua :D Omat miracle-kopiot on vieläkin kynsillä ja hyvässä kunnossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :D
      Ne sun Miraclekopiot oli kyllä hienot! :) Se on totta, että valmiiksi suunnitelluista kynsistä (juurikin helpoista) on mukava lähtä toteuttamaan itselle. Tietää ainakin, miten kaikki tulee mätsäämään keskenään :)

      Poista
  3. Jatkuvasti meikäläinen inspiroituu muiden laukkauksista! En suoraa kopiointia harrasta, mutta siitä huolimatta on kiva linkkailla alkuperäisen ajatuksen lähde postaukseen mukaan, niin saapahan muut kynsibloggaajat näkyvyyttä ja ansaitsemansa kunnian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pää lyö itellä kans niin tyhjää, että pakko lähtä etsimään usein netistä. Helpottaa huomattavasti. Jep, linkkaaminen kannattaa aina! :)

      Poista
  4. Mäkin joskus kopioin suoraan ja usein tulee nähtyä kivoja kynsiä, joita sitten tulee sovellettua itselle. :) Mulla vain on niin laho pää, että saatan selkeästi nähdä kuvan päässäni mutta en muista yhtään missä sen olen nähnyt. :D
    Mutta hyvin olet saanut kynnet kopioitua ja tuo väriyhdistelmä vaan toimii mun mielestä aina! :)

    VastaaPoista
  5. Kaunis toteutus! :) Itse kopioin toisten lakkauksia silloin tällöin, ja mielestäni siinä ei ole mitään pahaa. Toki joskus kun bongaa suoraan apinoituja lakkauksia ilman mitään rispektejä alkuperäiselle tekijälle, se alkaa lievästi sanottuna suututtamaan :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Tuo selvä luvaton kopiointi on kyllä ihan ärsestä.

      Poista
  6. Johan on pirtsakat värit! Suorastaan syötävät :). Mä en tällaista käsinrävellystä osaisi edes kopsata, kun menisi harakanvarpaiksi koko touhu. Mä kerään koko ajan ideapankkiin kuvia kauniista lakkauksista pahaa päivää varten, mutten ehdi ekä muista koskaan katsoa ideoita sieltä :). Eiköhän sekin päivä vielä tule, että turvaudun kuvapankkiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosi huono loppujen lopuksi keräämään aiheita ideapankkiin. Monet hienot kynnet menee ohi muistinystyröiden kun niitä ei muista tallettaa mihinkään. Ja pitäis niin monessa ei mielentilassa käydä etsimässä ideoita, että ois joka hetkellä sopivat ideakynnet :D

      Poista
  7. Nämä on tosi nätit ! Pitääkin kokeilla jotain samankaltaista. :)
    Inspiksen puutteessa katselen muiden lakkauksia ja otan osia omaan lakkaukseen, paristi olen melkein suoraan kopioinut, värit saattaneet olla erit. Aina olen silti crediittiä antanut tekijälle jos olen muistanut sen laittaa ylös, jos tekijän olen unohtanut en silti ota 'kunniaa' itselleni vaan mainitsen saaneeni idean joltain toiselta. Valitettavasti niitä idea 'varkaitakin' on. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Jep, itse teen juurikin noin. Nettiä tulee selailtua usein ja silloin tällöin päähän jää vaa kuva joistain kynsistä eikä muista mistä idea on peräisin.

      Poista
  8. ompa upeat kynnet <3 ja kyllä tulee kopioitua, varsinkin instagramin ihmeellisestä maailmasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Insta on kyllä aivan mahdoton inspislähde :D

      Poista
  9. Oi, nämä on minunkin lempparit Miraclelta ja kauniisti olet kopioinut! ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh! Jännää, että samat suosikit :)
      Minä kiitän nöyrästi :)

      Poista