28. helmikuuta 2015

Kirkasta pinkkiä

Torstaina halusin tehdä itselle jotku tosi huomiota herättävät kynnet, joten mikäpä sen parempi väri kuin neonpinkki. Näytti niinkuin nämä olisi hohtanut pimeässä vaikkei hohtaneetkaan. Ja tottakai mun piti saada leimata näiden päälle. Valitsin Cheekyn Jumbo plate 5 ja siitä tuollaisen suikeroleima. Kokeilin myös uutta MoYou Nails mustaa leimauslakkaa, joka toimi mun mielestä samalla tavalla kuin Konadin. En kuitenkaan saanut leimoja leviämään, kun laitoin päälle vielä HK Girl -pikakuivattajaa. Mutta eipä tuo haitannut ;)


Näillä kynsillä - ihme kyllä - olen vielä näin lauantai-iltapäivänäkin. Seuraavat kynnet on ihan hakusessa taas. Swatcheja tekisi mieli tehdä, mutta odotan vielä vähän aikaa, että kynnet olisi kivan mittaiset niihin kuviin. :) 

Mä toivottelen nyt teille oikein kivaa loppuviikkoa ja helmikuun viimeistä päivää! :)

18 kommenttia :

  1. Ihanan pirtsakat kynnet :) Hyvää viikonloppua ja kuun vaihdetta sinnekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä kyllä piristi ja maanantaihin asti näillä viihdyttiin :)

      Poista
  2. Samat sanat kun Nenalla :D Ihanan pirtsakat :)

    VastaaPoista
  3. Nää on kivat. Tykkään kovasti pinkistä kynsillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinkki on kivan pirteä väri mun mielestä :) kiva kun tykkäilet näistä ^_^

      Poista
  4. Ihanat! Musta ja pinkki = <3

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Tack för din komment or hurdan det går nu :D

      Poista
  6. Todella mahtavat!! Pinkki iskee aina. ;)

    VastaaPoista
  7. Ompa kyllä tosi siistit kynnet! *__* Tykkään! <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos Mella ü Kiva, kun kävit kommentoimassa ^_^

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Jes. Mä jopa viihdyin näissä useamman päivän vaikkei mun kynsillä pinkkiä useasti näykään :D

      Poista