28. heinäkuuta 2014

Suorakulmainen stamper - VIDEO

Nyt vihdoin pystyin toteuttamaan viimeisen BPS-tuotetestauksen kokonaisuudessaan, kun matkalla ollut suorakulmainen leimasin saapui mulle tänään . Lisäksi sain testiin sen aikaisemmin nähdyn leimauslaatan, missä on vain yksi iso kuvio. Laattaa olen kokeillut jo aikaisemmin vanhalla löllöstamperillai, julkaisen niistä kuvat ja postauksen vähän myöhemmin.

Pitkästä aikaan vähän spesiaalijuttua blogin puolelle, nimittäin videota! En tiedä, mistä mun päähän pätkähti että haluan kokeilla uutta leimasinta ja kuvata sen tilanteen. Täytyy myöntää, että alkutestailin kyllä kaksi kertaa paperille ennen kuin pistin tallennuksen päälle. Videolla käden paikka unohtuu ja karkaa kuvasta poiskin, mutta älkää antako sen häiritä. Mä pikkuhiljaa opettelen tekemään/muokkaamaan videoita ja tällä kertaa opin pari uutta juttua vanhojen lisäksi. :) 


Yllätyin kuinka pieni tämä leimasin oli. Tyynyn mitat ovat 2,3cm x 1,4cm. BPS:n sivuilla leveydeksi on annettu 3cm, mikä ei kyllä pidä läheskään paikkaansa. Mun kynsille koko oli liian pieni, jos tarkoituksena on  leimata kynsi vaakasuunnassa. Lyhensin kynsiäkin, jotta voisin testata tätä vähän paremmin mutta 'kipuraja' tuli vastaan ja kynnet jäi edelleen leimasimeen nähden liian pitkiksi. Kaiken lisäksi leimasin oli kova. Ehkä salaa odotin sen olevan löllö. Petyin jälleen pääkoppani sisällä. Ryhdyin kuitenkin testirupeamaan.

 



Leimalaatta on hyvä. Kuviot nousee täydellisesti ympäri laattaa niin löllöstamperille kuin tälle suorakulmaisellekin. Pointsit siitä kaikille osapuolille! Suorakulmaisen kovuus haittasi kynsille leimaamista. Jouduin painamaan suht tiukasti sitä kynnelle, jotta kuvio tarttuisi suunnilleen jokapuolelle. Jos vähänkään meni ylikasvaneen kynnen puolelle, leimaus sattui. Muuta en osaa tästä sanoa, ei tule pääsemään mun leimaustarvikkeisiin epämukavuuden takia.

Jos teitä kiinnostaa tilata tämä suorakulmainen leimasin niin tästä linkistä löytyy kaikki tarvittavat leimausjutut stampereista laattoihin ja laattakansioihin :) Ja muistakaa käyttää sitä mun blogin alekoodia KLX31 ;) Linkeistä en edelleenkään hyödy mitenkään, ne on vain teidän avuksi.

13 kommenttia :

  1. Oli muuten aika valaiseva video, ei nimittäin oo tuon suorakulmaisen leimasimen kanssa koskaan tullut mieleenkään, että sillä voisi leimata noinkin päin :D vois jopa onnistuakin, kun kynnet on sika lyhyet tällä hetkellä, pitää testata. Miulla tosin on sellainen löllö versio se..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Tuolla kovalla ei olis mitenkään onnistunut leimaamaan pystysuunnassa. Olisi tullut vaan sellainen puolen centtimetrin levynen kaistale keskelle kynttä :D Ja tuo minttuleimasin on kaiken kukkuraksi kaareva, onko löllökin? Järki sanoo, että kaarevalla helpompi leimata kaarevampaa suuntaa eli leveyttä :)

      Poista
    2. joo, en oo nähnyt kenenkään ikinä leimaavan noin päin :D jos se on 1.4 cm leveä niin eikös sillä olisi toisin päin rullaamalla saanut hyvinkin leimattua...? :)

      Poista
    3. Tarkotatko Jutta nyt vaaka- vai pystysuunnassa vaiko miten?
      Ei mutta nythän mä vasta hokasin kun leimasinta pyörittelin kynnen päällä, että tuollahan pystyy pyöräyttämään kolmella tavalla! :D Tuolleen niinku mä, sitten stamperi pystysuunnassa ylhäältä alas ja stamperi pystysuunnassa sivulta sivulle.
      En mä kyllä siltikään saa missään suunnassa mitenkään painettua koko kynnelle kuviota/tyynyä. Tai sitten en vain osaa :')

      Poista
  2. Hyvän videon oot saanu tehtyä. :) Tuo laatta näyttää kivalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Toi laatta on kyllä kiva, ehkä mun on pakko tilata muitakin samantapaisia laattoja MoYou:lta tai Pueenilta :)

      Poista
  3. Hahaa! Mullakin on tulossa huomenna postaus tuosta laatasta. :D Ja oon kyllä samaa mieltä sun kanssa, toimii! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepäs sattui! No ihmiset ainakin uskoo nyt sitten, että laatta on hyvä :)

      Poista
  4. hyödyllinen video! suorakulmainen leimasin on varmaan kätevämpi koko kynnen leimaamiseen .. ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :)
      Varmaan voi olla kätevämpi :) Voisin muuten kokeilla pienen kuvion leimaamista tällä suorakulmaisella joku päivä :) Rupes nimittäin kiinnostamaan onko kohdentaminen helpompaa vai vaikeampaa.

      Poista
  5. Mulla on tuollainen kanssa ja en muuten tajunnu, että sillä voi leimata noin päin. Koitin silleen pystysuoraan sitä, mutta en mä vaan saanu koko kynnen leimoja onnistumaan. :DD

    VastaaPoista