4. tammikuuta 2014

Metallinen skittlette

Tämä taitaa olla mun ensimmäinen tietoinen skittlette 
(=vähintään kahdet kynnet on koristeltu samalla tavalla samassa kädessä). 
Ja mä ihastuin tähän tyyliin kovasti tai ainakin näihin kynsiin. ♥ Mä en raaski poistaa näitä mutta pakko se on tehdä jossain välissä, jotta voi tehdä vaikka uudet samanmoiset :D

Mä tässä yks päivä tikkutin loput mun kynsilakoista, joita oli kertynytkin jonkin verran vaikka muistaakseni niitä ei jäänyt kuin reilu kymmenen ;D Noita lakkoja on nyt tupsahdellut vähän joka suunnasta. Voitte käydä tarkkailemassa mun kynsilakkalistaa blogin välilehdeltä. Siellä pitäisi olla kaikki muut lakat, paitsi uusinta Opia. Täytyykin tänään ottaa päivityskuvia siitä listalle. Mutta palatakseni alkuperäiseen asiaan, tikutin tosiaan kaikki lakat ja kävin ostamassa Suomalaisesta Kirjakaupasta kynän (voi merkata pakastusrasioihin, vaatteisiin ja kuulemma pysyy pesussakin), jolla pystyn kirjoittamaan tikkuihin nimet. Meni hetken aikaa yhdistää oikea tikku oikeaan lakkaan, kun niitä oli kuitenkin se reilu 100kpl :D Pari kerkes mennä väärin, mutta kynsilakanpoistoaineella lähti tussaukset. Jäi vaan sellainen sumuinen pinta kirkkaaseen tikkuun. Ei se mua kuitenkaan haitannut, onpahan nimet ainakin oikein :)


Tikutuksen lomassa satuin löytämään käyttämättömänä GinaTricot - Punk lakan. Kyllä muistin nopeesti milloin tän olin ostanut, mutta sinne se oli hyllyyn jäänyt muiden sekaan. Onneksi löysin, sillä tämä Punk oli aika makee kynsillä :p Lisäksi kynsillä näkyy edellisessä postauksessa ollut Depend - 2066 ja leimauksessa käytin myös Dependiä (223). Pikkurilliä pääsi koristamaan lisäksi kaksi pientä niittiä. 

Yhdet mun lempparikynsistä ♥

Tykkäättekö tälläisistä skittlette kynsistä? Mites nämä mun versiot iskee? :)

31 kommenttia :

  1. Mä en varmaan enää muita teekkään kun skittlettejä. :D Eli tykkään ihan hurjasti. Ja nää on hienot. :)
    Onko susta noi dependin lakat kuinka hyviä`?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Skittlette on kyllä yleensä kivan näkösiä :) Kiitti! Kyllä mä ite ainaki tykkään näistä, vaikka ei oo muista hiekkalakoista kokemusta näiden lisäksi kuin Opista :) Jos siis puhutaan näistä hiekkalakoista. Yleisesti ei oo sen kummempaa kokemusta.

      Poista
  2. tosi mageet :3

    VastaaPoista
  3. Tykkään todella paljon! Oon tainnu itekki tehä skitlettejä tietämättäni :D Tarvis varmaan opiskella noi nimet :)

    P.s tänään vietetään peli-ilta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Haha! En minäkää näistä nimistä ikinä ota selvää. Nytkin netissa surffailin jonkin aikaa, jotta postaukseen saisin oikean nimen :D

      Oooo, hauskaa, epätoivoista ja mielikuvitusrikasta iltaa ;D

      Poista
    2. Kiitti :D alku oli kyllä hieman hankalaa, mutta kyllä se pikku hiljaa siitä alko lämpee :) A:n heitto... onko näitä VAAN 50 kuolemaa!!

      Poista
    3. Ihana A :') Tuo peli on kyllä hiukan koukuttava meikäläiselle ainaski.. :)

      Poista
  4. Mäkin teen nykyään aika paljon skittlettejä, ne on jotenkin nopeampiakin tehdä kuin "tavalliset" lakkaukset. Tykkään kyllä näistä sun kynsistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos! :) Nämä on kyllä kivoja tehdä ja miellyttää yleensä silmääkin minkälainen vaan versio :)

      Poista
  5. Nää on kyllä mustakin yhdet sun lempparikynsistä ♥

    VastaaPoista
  6. Oon vasta lämmennyt tekstuurilakoille, en taida ihan heti lämmetä skittle/skitlette maneille. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Pikkuhiljaa hyvä tulee.. Oon aika varma, että sinunkin kynsillä kyllä tullaan tälläistä sekametelisoppaa näkymään :p

      Poista
  7. Oi, miten kivat! Paaaaljon onnistuneemmat kuin mun eka yritys. :D Skittlette on musta tosi kiva koristelutapa, jos kaikki sointuu toisiinsa nätisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :D <3 Tuo on totta. On niitä kamaliakin näkynyt ja koitan tietysti välttää niitä tekemästä itelle (omasta mielestä) :p

      Poista
  8. Upeat kynnet. Skittletet vaan toimii kyllä aina <3

    VastaaPoista
  9. Hei, näin jossain blogissa et olit antanut jouluahjaksi lasipurkin, jossa oli sininen kansi ja kirkas purkkiosa. Mistähän hankit sen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen Anttilasta, mutta oon nähnyt niitä Prismassakin :)

      Poista
  10. Ihanat. :) Skittlettet on vaan aina niin kivoja, koska niissä on niin paljon katsomista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Totta! Helposti saa käytettyä monia erilaisia lakkoja, jos vaikka käytössä on mustalaatikko, jota haluaa pienemmäksi.. :)

      Poista
  11. Oih! Nää on todella nätit :)

    VastaaPoista
  12. Todella upeat kynnet! Tykkään! :P
    Mie olen kans hurahtanut näihin skittletteihin, voisin tehdä pelkästään vain niitä :D
    Miulta löytyy kans toi Gina Tricotin Punk lakka ja se on ihan huippu! Mie olen antanut sille nimen "Rocklakka" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiiiitos ^^ Näköjään tätä hurahtamista on tapahtunut suunnassa jos toisessakin.
      Mä ihmettelinki muuten itsekseni, että miks se on punk eikä rock!? :D Eli sun antama nimitys on paljon parempi kuin alkuperäinen. :)

      Poista