30. lokakuuta 2013

Tikkuilua

Minäkin! Voi että oli mukavaa hommaa. Tykkään tälläisestä pikku värkkäämisestä ja järjestämisestä.
Kaiken lisäksi kyse on vielä kynsilakoista. Mulla ei mennyt kuin parisen tuntia kun tikutin 100 eri kynsilakkaa. Laitoin jokaiseen kaksi kerrosta lakkaa.
Pitäisi laittaa lisää tikkuja tilaukseen buyincoinsilta. Sieltä saapui mulle nämä ainakin ihan ajallaan, mitä oon muilta lukenut, etteivät ole saaneet tuotteita ollenkaan.

Punaisista mulla oli eniten lähisävyjä. Ja värit yleisesti oli aika tummia, mikä yllätti mut kyllä :D
Pitää siis alkaa hommaamaan kirkkaita värejä enemmän.


Miten sitten rupean säilyttämään näitä. Mukana tulleissa ruuveissa vai jossain lenkissä?
Lenkit olis paljon kätevämpiä, ettei tarvis aina kaikki irroittaa yhden tikun poisottamiseen tai lisäämiseen.
Miten te säilytätte tikkujanne?

Huomenna oon menossa käymään Ylivieskassa ja samalla käyn Adeninan toimipisteellä hakemassa mun tämän päivän ostokset. Säästynpä postikuluilta. Ostin muutaman leimaukseenkin sopivan lakan sekä tarroja ja glittereitä.
Ylivieskasta yritän etsiä magneetteja näitä kynsilakkamagneetteja varten vaikkei lasikivet ole vielä saapuneetkaan. Toki Kärkkäisen lakkavalikoiman tutkailen myös. :)

10 kommenttia :

  1. Mulla on tikut tosi kämäsesti villalangalla lenksuissa, odotan että jostain maagisesti mun syliin tipahtaa hyviä lenksuja ( :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa. Mulla ne on tällä hetkellä vaan purkissa pystössä. Mutta joku iso renksu olis kyllä hyvä. Mielellään, että kaikki mahtuisi samaan :)

      Poista
  2. Oooh, kun on mukavan kirjavaa! :D Ite säilytän toistaseks niissä ruuveissa, mutta nehän on ihan älyttömän epäkäytännölliset, joten meinasin ostaa sellasia lenksuja. Monet tuntuu suosittelen niitä HM:n suihkuverholenksuja, niin aattelin joku kerta niitä ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuijottelin noita vaikka kuinka kauan tuossa kuvauksen yhteydessä :) Määki oon niistä renkusuista lukenut, mutta katotaan nyt mitä löytäisin..

      Poista
  3. Ite en ole alkanu ollenkaan tikkuprojektiin

    VastaaPoista
  4. Oo, noin paljo ruskeita/nudeja! Mun pitäis niitä hommata kun ei taida olla kuin muutama lakka niistä sävyistä. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuokin suurin osa on glitterisiä ja vieraita värejä mulle. Niitä on vaan kertynyt! :D

      Poista
  5. Onnittelut, komea näky :-)! Saisinpa joskus itsekin aikaiseksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on! Totesinki, että mitä mä enään pulloilla ku värit näkyy tikuistakin :) :D kyllä sä vielä saat, uskon niin!

      Poista