8. elokuuta 2013

Uptempo luumu

Viimeisenä tulee Sally Hansenin lakoista uunista ulos Uptempo Plum.
Tää näyttää pullossa oikein kivalta: oikein syvänviininpunainen pinkillä kimalteella.
Kynsillä tämä oli mun mielestä täys fiasko. Aivan tumman ruskea, eikä sitä kimalletta huomaa ollenkaan. :/
Meinasin saman tien otan ensimmäisen kerroksen jälkeen pois kynsiltä, kun iljetti niin paljon :D


Yritin salamalla saada vangittua lakan kimalletta niin kynsistä kuin pullosta, mutta heikosti onnistuin. 


Oon oppinut tai oikeastaan hoksannut, että mun täytyy ottaa joka koristeluvaiheesta aina kuva, kun ovat valmiina. Nimittäin jossain vaiheessa menee joko överiksi tai pilalle muuten vaan.
 Tähän postaukseen laitan näitä välivaihekuvia :) Ensimmäisenä siis pelkkä lakka, sitten kukkatarrat, seuraavaksi kolme pilkkua. Tähän asti kaikki oli hyvin. Mutta sitten alkaa se pilalle meno: lisää pilkkuja ja etusormenkohdalla hermostuin :') Toinen käsi jäi ilman näitä pilkkuja :D Nämä onneksi lähtee pian poistoon. 

Tämän olisi pitänyt jäädä lopputulokseksi :)
Toisaalta on hauska lähteä vaan jatkamaan ja jatkamaan koristelua, mikäli alkukaan ei ole miellyttänyt missään vaiheessa. Mä otin tämän harjoittelun kannalta, kun en osaa yhtään hahmottaa milloin on liikaa ja mikä näyttää hyvältä. Nytpä mä sen tiiän.
Sellaset tuli tällä kertaa..mitähän seuraavaksi...

5 kommenttia :

  1. Jos lakka olis kynnellä samanlainen kuin pullossa se olis aivan ihana. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta! Pitäähän näitä pettymyksiäkin tulla, että parhaat tuntuvat entistä paremmilta :D

      Poista
  2. Noilla lakoilla on outoja nimiä :D Kivat koristelut mun mielestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mutta kuitenkin on vähän sinnepäin viittaavia väriltänsä; jade ja luumu :)

      Poista
  3. Blogissani on arvonta käynnissä, olisi kiva jos osallistuisit. :)

    http://delicacynails.blogspot.fi/2013/08/delicacy-nails-1-vuotta.html?m=1

    VastaaPoista